fredag 13 april 2012

Nelson och Shaggy har flyttat in till stora flocken!

I morse släppte vi in Nelson och Shaggy till stora flocken,
det gick ganska lugnt till, men Aragorn och Ottar var lite
griniga på nykomlingarna...
Film finns på stalldrängarna!











Flockledaren Grålle hälsar på nykomlingen!





Undersökning!




Erling har fått en ny bus kompis!


Dacke också!


Aramis och Porthos tyckte det var jätte jobbigt med
 allt spring så här tidigt!








Jehu skulle gärna varit med i andra hagen!

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder på hästarna, kul att få vara med i hopsläppet på ett hörn via filmen. Ser väl ändå ut att gå bra tycker jag. Nelson kommer nog stortivas, då det finns kompisar att busa med...
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att jag inte hann komma innan ni släppte ut dom:(
    Men det vart ju bra iaf!



    //Agge

    SvaraRadera
  3. Härlia bilder! Den vita hästen faller mig i smaken!
    du undrade om mitt bett, jag har skrivit om det här http://lycklighast.wordpress.com/2011/12/14/bett-det-vaggande-transet-del-2/

    Kram Joanna

    SvaraRadera